» Gwarancja i zwrot

Kontakt

  • Sklep i Hurtownia E-ELECTRO.PL
    Agmar Marcin Krysiak
    ul.Maratońska 3G lok 2
    05-270 Marki
    tel.531-668-582
    NIP: 527-249-00-21
  • E-mail:sklep@e-electro.pl
  • Telefon531-668-582
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 9.00 - 17.00
    kontakt telefoniczny Pn-Pt 8.00 - 9.00 oraz 15.00 - 21.00 sobota 9.00 - 15.00
  • Bezpieczne Płatności

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Gwarancja i zwrot

GWARANCJA I ZWROT TOWARU


1. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie, z pewnymi wyjątkami, posiada gwarancję. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, produkty nie objęte gwarancją to m.in.: kable cięte na metry, elementy półprzewodnikowe, podzespoły elektroniczne, niektóre części mechaniczne (rolki, paski, tulejki itp.), groty lutownicze, pasty etc.
Specyficznymi towarami, będącymi w naszej ofercie są zestawy do samodzielnego montażu. W tym przypadku w sposób oczywisty nie możemy dać gwarancji, że układ po złożeniu będzie działał zgodnie z oczekiwaniami nabywcy. Zależy to bowiem w największym stopniu od sposobu złożenia zestawu, umiejętności i staranności użytkownika. Zatem w tym przypadku nasze gwarancje dotyczą jedynie kompletności zestawu oraz jakości jego składników. Zwrotowi nie podlegają min. baterie, żarówki, towar cięty z tak zwanego metra przygotowany indywidualnie dla klienta.
2. Podstawą gwarancji jest dołączony do zamówionego towaru dokument gwarancyjny, a w przypadku jego braku dokument zakupu (faktura). W razie zaginięcia karty gwarancyjnej czy dokumentu zakupu firma nie wydaje duplikatów. Zagubienie dokumentu sprzedaży uniemożliwia dochodzenie roszczeń Klienta w ramach gwarancji.
3. Dla większości towarów gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy, licząc od daty zakupu.(Gwarancja może wynosić 24 lub więcej miesięcy jeżeli jest to indywidualnie zastrzeżone przez danego producenta.)
4.Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
5.Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw.
6.Część produktów posiada gwarancję producenta, co oznacza, że może być ona zrealizowana jedynie w serwisach przez niego wskazanych, bez pośrednictwa naszej firmy.
7.Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od dnia uznania przez firmę AGMAR zasadności gwarancji. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może zostać wydłużony.
8.Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji.
9.Dostarczany do serwisu sprzęt musi być kompletny, czyli musi zawierać: jeżeli to możliwe oryginalne opakowanie, dokumentację, oprogramowanie, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie przez firmę wraz z zakupionym towarem.
10.Jeżeli wymóg przewidziany w powyższym punkcie nie zostanie dochowany, wówczas nie będzie możliwa wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy. W takiej sytuacji możliwa jest jedynie naprawa.
11.Do sprzętu musi być dostarczony opis rodzaju uszkodzeń i okoliczności w jakich się one ujawniają. Dokładność dołączonego przez Państwa opisu pozwoli nam na szybsze załatwienie reklamacji.
12.Jeśli reklamacja okaże się nieuzasadniona (np.: sprzęt jest sprawny) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę, w wysokości zależnej od kosztów poniesionych przez firmę w celu przeprowadzenia diagnostyki. Ponadto Klient zostanie obciążony kosztem transportu towaru do serwisu oraz z powrotem do Klienta, chyba że Klient dostarczył towar do serwisu na swój koszt pocztą polską lub firmą kurierską, wówczas obciążony zostanie kosztami wysyłki do Klienta.
Koszt transportu towaru do serwisu pokrywa firma AGMAR, chyba że reklamacja okaże się nieuzasadniona. Towar należy przesłać po nadaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego, za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy kurierskiej wskazanej przez firmę AGMAR. Serwis nie odbiera paczek nadanych za pobraniem !
13. Dla tego w przypadku wysyłki pocztą polską klient opłaca nadanie paczki do firmy AGMAR ,pod wskazany w dziale kontakt, adres sklepu E-ELECTRO.PL . Firma AGMAR zwraca koszt tej przesyłki, pod warunkiem, że procedura gwarancyjna będzie uzasadniona.Możliwy jest tez odbiór towaru w ramach reklamacji na koszt Sprzedawcy firma kurierską.
14.W przypadku Klientów prowadzących działalność gospodarczą, koszt dostarczenia towaru do serwisu ponosi Klient. Firma AGMAR za pośrednictwem sklepu, na swój koszt odsyła naprawiony/wymieniony towar do Klienta.
15.W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana na nowy, Klientowi zostanie zwrócona cena towaru lub towar zostanie wymieniony na nowy.
W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne wystawienie noty korygującej. Należna Klientowi kwota zostanie przesłana w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez Firmę AGMAR reprezentowaną przez sklep podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona na podane przez Klienta konto bankowe.

Przejdź do strony głównej

Producenci

  • airRoxy
  • Armand Metal Detectors
  • AZO Digital Sp. z o.o.
  • AZUSA
  • Brennenstuhl
  • Cabletech
  • CEM
  • Delock
  • Ei Electronics
  • Elektra Plus Poznań
  • Elektrokabel
  • Extreme Style
  • Gembird
  • Govena Lighting
  • Green Blue
  • Huawei
  • Intex
  • Kemot
  • Krüger&Matz
  • MacTronic
  • Mastech
  • OPT- ORNO
  • Orno Polska
  • Peiying
  • Pro'sKit
  • QUER
  • Samsung
  • STREAMLIGHT
  • UNI-T
  • V&A
  • Volt Polska